'Je weet niet wat je ziet' is de nieuwe campagne van het Nederlands Film Festival

Het Nederlands Film Festival (NFF) presenteert een nieuw communicatieconcept

Bureau Hong Kong Amsterdam, regisseur Madja Amin en fotograaf Sophie Hemels van Cake Film & Photography maakten de nieuwe campagne voor het Nederlands Film Festival (NFF). 

In vervoering
Het NFF en Hong Kong willen met het nieuwe communicatieconcept de 'diverse, verrassende en vooruitstrevende programmering van het festival' benadrukken. In de drie commercials en een online- en postercampagne zie je vijf mensen die in vervoering gebracht worden door het festivalprogramma.

Letterlijke slogan
De makers vertellen dat de pay-off ‘Je weet niet wat je ziet’ ook letterlijk bedoeld is: 90 van de ruim 300 titels zijn voor het eerst te zien op het NFF, waaronder openingsfilm Tulipani van Oscar-winnend regisseur Mike van Diem.

Credits:
Bureau: Hong Kong Amsterdam
Strategie: Rogier Smalhout, Anne Heijs
Creative direction: Rogier Smalhout
Account Director: Anne Heijs
Graphic Design: Dominique van Rhee @ Hong Kong
Client NFF: Isabelle de Klein, Sze Man Ho, Hein Barnhoorn
Productiemaatschappij: Cake Film & Photography
Regisseur: Madja Amin
Fotograaf: Sophie Hemels
Executive producer: Anne van Kuyk
Producer: Nadja Vissers
DOP: Noël Schoolderman
Focus puller: Daan Bothof
Datamanager: Ricky Belt
Grip: Roy van den Vlekkert
Gaffer: Dick Bloemraad
Best boy: Patrick Galvin
Fotografie assistent: Marco Meazza
Stylist: Lois van Galen Last
1st AD: Farah Abdi
2nd AD: Julian Pattinama
Hair & make-up: Claudia Creebsburg
Editor: Emiel Nuninga
Sound & music: Niels den Otter, Audentity
VFX artist: Matthijs Slijkhuis, Filmmore
Postproductie coördinator: Annemarie Raaff, Filmmore
Colorist: Martin Klein, Filmmore
Beeldbewerking fotografie: Ruud van Doorn

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie