Joe Public komt met interactieve campagne voor Ohra

Het gaat om een tv- en YouTube-campagne voor de zorgverzekeraar.

Ohra wil vrije zorgkeuze bieden, zoals het zelf kunnen kiezen van een arts. Joe Public Take-Away Advertising komt met een humoristische campagne die te zien is op televisie en YouTube. Op het laatstgenoemde platform is sprake van een interactieve commercial. Hierbij kan de kijker zelf een arts kiezen.

Credits

Klant: Ohra

Verantwoordelijk van klant: Bianca Knispel-Teuling, Niels Neessen, Brenda Gerritsen-Brouns

Concept: Antoine Houtsma, Bart Oostindie, Jesse Amatsahip, Lesley Jutte

Strategie: Jeroen van Eck

Account: Jolies van Rijn

Producer bureau: Merel Groenenboom

Productiemaatschappij: Holy Fools

Producer: Collin Maas

Regisseur: Mattias Schut

DOP: Menno Westendorp, Hidde Boorsma

Offline editor: Kapsalon – Brian Ent

Postproductie: the Ambassadors

Grading en Online: the Ambassadors

Geluidsstudio: FC Walvisch - Marcel Walvisch

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie