Creatie & Campagnes

Jonge ondernemers kunnen idee pitchen in nieuwe Seat

Redactie | 5 juli 2017, 13:47

Sunshine and Sausages en Wayne Parker Kent ontwikkelen Seat Ibiza pre-launchcampagne.

De Seat Ibiza is compleet vernieuwd. In aanloop naar de lancering van de nieuwe Ibiza wil het automerk de nieuwe thematiek ‘Start Moving’ introduceren en mensen met een ‘can-do’-mentaliteit aanspreken. Daarom ontwikkelde Sunshine and Sausages samen met Wayne Parker Kent de contentcampagne ‘Pitch and Ride’.

Met Pitch and Ride maken jonge (beginnende) entrepreneurs die de Start Moving-mentaliteit ademen kans om hun droom flink wat kracht bij te zetten. Boris Lange (freelancer van het jaar) host de pitches die gehouden worden in de nieuwe Seat Ibiza. Deelnemers krijgen een kilometer de tijd om de jury en het publiek te overtuigen. Na een finaleronde op 8 augustus wordt de winnaar bekend gemaakt.

Sunshine and Sausages neemt de creatieve honneurs waar. Wayne Parker Kent tekent voor de productie en zal via de verschillende labels de doelgroep(en) activeren.

Credits
Opdrachtgever: Seat Nederland
Bureau: Sunshine and Sausages, Wayne Parker Kent
Art: Diederik van Kollem, Niels Streckfuss
Copy: Bas Boterman
Account: Sunshine and Sausages: Jeroen Huisman, Michelle de Vos; Wayne Parker Kent: Isabelle Seelen
Verantwoordelijk bij klant: Onno Wittenberg, Ellen van Leeuwen, Michael Dekker

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Seat Sunshine and Sausages Wayne Parker Kent

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs