Creatie & Campagnes

JongeHonden pitcht voor Young Creatives Competition van Eurobest

Redactie | 5 september 2014, 12:20

De pitch komt tot stand in samenwerking met Randstad en vindt plaats op het zeilschip ‘Clipper Stad Amsterdam’ van Randstad en gemeente Amsterdam.

Op 20 september aanstaande organiseert JongeHonden een pitch met Randstad waarbij de winnaars Nederland gaan vertegenwoordigen bij , dit jaar van 1-3 december in Helsinki gehouden. De 40 beste jonge creatieve talenten, geselecteerd op basis van hun portfolio, gaan de hele dag, afgewisseld met interessante workshops, aan een geheime opdracht van Randstad werken. Dit alles zal plaatsvinden op het gigantische zeilschip ‘Clipper Stad Amsterdam’ van Randstad en gemeente Amsterdam.

Ramin Bahari, voorzitter van het bestuur van JongeHonden: &;Samen met Randstad kwamen we tot het idee om iets bijzonders te doen met deze ‘dagpitch’. Toen bedachten we om het winnende team naar Eurobest Helsinki te sturen. Over de inhoud van de pitch mogen we nog even niks kwijt maar we kunnen wel verklappen dat er een internationaal randje aan zit. JongeHonden is al jaar en dag aanwezig in Cannes met een bus vol jong creatief talent. Maar er is meer. Meer om van te leren. Meer initiatieven waar wij onze jonge honden heen willen sturen en als stichting een onderdeel van willen zijn. Als Lode Schaeffer (voorzitter ADCN en oprichter INDIE) van Nederland het beste bureau van de wereld wil maken, moeten onze dogs zeker de kans krijgen om zich internationaal te bewijzen.&;

Programma
Om 9 uur ’s ochtends verzamelen bij het schip. De dag begint met een relevante workshop, een presentatie van Randstad en de briefing. De rest van de dag krijgen de teams de tijd om te concepten en hun idee presentabel te maken. Er lopen creatieve coaches, ervaren reclame professionals, rond waarmee tussentijds de ideeën gereviewed kunnen worden. Aan het einde van de dag wordt er gejureerd en wordt het winnende team bekend gemaakt dat van 1-3 december naar Helsinki mag.

Aanmelden
Jonge honden, jonge creatieven, kunnen zich tot 12 september opgeven door hun portfolio te sturen naar met als titel ‘OOST, WEST, EUROBEST’. Iedereen tot en met 28 jaar mag mee doen met de pitch (geboren na 3 december 1985). Voor meer informatie, check het event op of kijk op de JongeHonden .

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Jongehonden Eurobest Randstad

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs