JWT Amsterdam neemt vier talenten aan

Vers bloed bij JWT Amsterdam. Drie van de vier nieuwelingen komen van DDB & Tribal Amsterdam.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

JWT Amsterdam neemt vier nieuwe krachten aan. Het zijn: 

Joeri Kiekebosch , senior UX-designer, afkomstig van DDB & Tribal Amsterdam (tweede van rechts op de foto)
JWT Amsterdam: &;Joeri Kiekebosch begon in Enschede als stagiair bij TriMM Interactive Media en kreeg na zijn stage een baan als Flash Designer bij dit bedrijf (2007 – 2009). In dezelfde periode runde Kiekebosch zijn eigen webbureau Studio Dubbel en leverde hij werk voor BP Oil en Achmea Verzekeringen. In 2009 verruilde hij Enschede voor Princeton NJ in Amerika voor een stage van een jaar bij Siemens Corporate Research. In 2010 kwam Kiekebosch bij DDB&Tribal Amsterdam. Hier heeft hij vier jaar als User Experience Designer gewerkt voor merken als McDonalds, Heineken, Adidas, KLM en Philips. Zijn werk is in 2014 bekroond door The Webby Awards, ADCN, Spinawards en D&AD.&;

Güney Soykan, group creative director, afkomstig van TBWA Istanbul (rechts op de foto)
JWT Amsterdam: &;Güney Soykan begon in 2007 bij DDB&Co. in Istanbul als stagiaire. In hetzelfde jaar werd hij benoemd tot Art Director bij DDB&Co. In 2010 verruilde hij dit bureau voor TWBA Istanbul, waar hij na drie jaar werd benoemd als Creative Group Head en daar tot november 2014 werkte. Tijdens zijn carrière heeft Soykan gewerkt voor o.a. voor IKEA, Beko, Nissan, Audi, Land Rover, CNN Turk en Finansbank. Zijn werk is meer dan 100 keer bekroond, in 2014 won hij in Cannes, Golden Drum, One Show, Effie Awards en Crystal Apple Awards.&;

Arnout Robbe, senior creative, afkomstig van DDB & Tribal Amsterdam (links op de foto)
Paul Wagemaker, senior creative, DDB & Tribal Amsterdam (tweede van links)
JWT Amsterdam: &;Robbe en Wagemaker zijn in 2006 voor het eerst als creatief duo aan de slag gegaan bij UbachsWisbrun/JWT. Na net iets meer dan een jaar wist Publicis hen te strikken en hebben zij daar van 2007 tot en met 2010 hun werk voortgezet als creatief duo. Paul en Arnout werkten de afgelopen vier jaar bij DDB&Tribal Amsterdam, voor merken zoals Centraal Beheer, Chocomel, TomTom en Smiths Nibbit. KLM, Kika, Nuon, C1000, Agis, Rabobank, Campina, Achmea, Fonds Slachtofferhulp, Renault, Randstad, Volkswagen, McDonalds en T-Mobile. Hun werk is bekroond en genomineerd op diverse nationale en internationale festivals, waaronder dit jaar nog Cannes Lions en de ADCN.&;


V.l.n.r.: Arnout Robbe, Paul Wagemaker, Joeri Kiekebosch en Güney Soykan

ECD Bas Korsten is enthousiast over de vier nieuwe aanwinsten: &;Met Joeri, Güney, Paul en Arnout bouwen we verder aan de versterking van Think. Stuk voor stuk prijswinnende denkers die de groei van JWT Amsterdam kwalitatief zullen ondersteunen.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie