JWT versterkt digital met Navarro en Soriano

JWT heeft een Spaans duo aangetrokken om zowel op design/creatie als op strategie meer digitale expertise binnen te halen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

David Navarro treedt in dienst als head of design/interactive director. Hij is daarmee verantwoordelijk voor alle designtaken bij het bureau. Bovendien zal hij als interactive director sturing geven aan strategieën voor nieuwe platformen die de groeiende digitale innovatie van het bureau zullen versterken.

Navarro werd na een korte periode als freelance creative director bij JWT. Daarvoor was hij design director bij Tribal DDB. Hier leidde hij prijswinnende projecten voor Philips, Volkswagen, KLM, Adidas en Heineken.

In zijn geboortestad Valencia runde Navarro 11 jaar lang zijn eigen digitale shop: Pixelinglife. Zijn werk is bekroond tijdens onder andere de FWA, One Show, Cannes Lions, Eurobest, Clio, Webby’s, Epica en Awwwards.

Agustín Soriano is de nieuwe strategy director. Hij was van 2008 tot 2014 de oprichter van en tevens executive strategic planner bij het in Valencia gevestigde Rosebud. In die tijd stuurde hij het aanbod van strategische- en brandmanagementplatformen aan en leverde bekroond werk voor klanten als Nestlé, Unibet.com, Hilton, Nescafé, Unicef en de voetbalclub Valencia. Dit resulteerde in 2012 in de titel bureau van het jaar.

In de jaren voor Rosebud ontwikkelde Soriano zijn skills als planner bij vooraanstaande bureaus in steden als Madrid en Chicago, waar hij werkte voor de bekendste internationale merken zoals Coca-Cola, Opel, Camel, Bank of America en Target. Het werk van Soriano is talloze malen onderscheiden op internationale festivals voor de creatieve sector, zoals Eurobest en El Sol.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie