Kapitaalinjectie voor online testplatform Sqillzer

Online testplatform Sqillzer heeft een investeerder gevonden die de verdere groei gaat investeren.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De tech start-up gaat het verkregen kapitaal voornamelijk aanwenden voor de versnelde doorontwikkeling van haar platform en uitbreiding naar het buitenland. Wie de investeerder is en om welk bedrag het gaat, wordt niet bekend gemaakt.

is een online platform voor, zoals het zelf zegt, &;het objectief meten van de kennis en de inzicht- en toepassingsvaardigheden van online professionals&;. Het online assesment tool ging van start in september 2013. Gebruikers zijn onder andere mediabureau OMD, Teleperformance (Google Callcenter), detacheringsbureau DPA en arbeidsmarktdienstverlener USG.

Met de kapitaalinjectie wil oprichter en partner Robert Smit het dienstverleningspalet vergroten. Daarnaast mikt Sqillzer op uitbreiding naar het buitenland. Nog dit jaar wil het de Engelstalige markt betreden. De ambities stoppen ook niet bij de grenzen van de online branche. Sqillzer wil ook andere branches gaan veroveren met haar testplatform.

Martijn Smit, partner en technical officer: “Uiteraard kan onze tool ook ingezet worden in niet-online branches. Het platform is zo ontwikkeld dat we heel gemakkelijk vragen en antwoorden kunnen toevoegen. Waardoor we voor elke branche of beroepsgroep specifieke testen kunnen bieden. Maar vooralsnog ligt de focus op de online branche”.

Foto: Robert Smit

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie