Karwei geeft stylingadvies via Instagram

Eerste Nederlandse retailer die via dit platform op persoonlijk niveau adviseert.

Karwei kwam deze week met de InstaSketch-campagne, waarbij Instagram-gebruikers gisteren een foto konden plaatsen met de hashtags #WegMetSaaieTuinen en #InspireerMijKarwei. Dertien van hen kregen voor hun tuin of balkon een digitale make-over van de Karwei-styliste. De bouwmarkt is daarmee de eerste retailer in Nederland die haar klanten op deze manier wooninspiratie biedt.

Tegelijkertijd publiceerde Karwei per schets een blogpost met daarin informatie over de gebruikte artikelen en materialen. Dat helpt de winnaars om hun tuin of balkon eenvoudiger een make-over te geven. Andere fans kunnen ook inspiratie opdoen voor het creëren van een eigen buiten. Uit eerder onderzoek van Karwei blijkt dat twee op de vijf Nederlanders hun tuin of balkon willen veranderen, maar dat zij vaak niet weten hoe ze dat moeten aanpakken. 

Laura van Riggelen, Manager Online Marketing bij Karwei, zegt dat de bouwmarkt merkt dat veel klanten moeite hebben met het inrichten van hun huis en tuin. ‘Karwei wil deze mensen helpen en daarom bieden wij hen zo veel mogelijk wooninspiratie aan via onze website en social media-kanalen. Maar om deze mensen ook digitaal persoonlijke inspiratie op maat te geven, bedachten we in samenwerking met Isobar de InstaSketch-campagne.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie