Creatie & Campagnes

KesselsKramer ontwikkelt nieuwe campagne voor Nederland Leest

Christian Manuputty, redactie | 2 november 2016, 13:23

In ruil voor hun mening krijgen bibliotheekbezoekers deze maand een boek.

Normaal gesproken staat één boek centraal tijdens Nederland Leest, maar dat is nu anders. Een thema staat dit jaar namelijk centraal. In 2016 zal dat ‘democratie’ zijn. Samen met Stichting CPNB ontwierp KesselsKramer de campagne. Bij het thema staan de volgende boeken centraal: Heer van de vliegen van William Golding, Liefde en schaduw van Isabel Allende en Morten van Anna Levander.

Als bibliotheekbezoekers een aantal stellingen over democratie beantwoorden, mogen ze één boek uit deze selectie kiezen. Onder andere Jort Kelder, Gerdi Verbeet en Maarten van Rossem hebben zich aan de campagne verbonden en discussiëren mee. In samenwerking met het Nederlands Debat Instituut organiseren de bibliotheken op woensdag 30 november grote slotdebatten, waarin heel Nederland kan meepraten. 

Over de auteur

Christian Manuputty
Redacteur bij Adfo Groep voor Adformatie, Communicatie Online en Marketing Online. Lees meer over Christian Manuputty

Reacties op dit artikel (0)

Adfo Books Bestsellers

Gerelateerde items Kesselskramer Nederland Leest

Meer in channel Creatie & Campagnes
Blijf op de hoogte
Adfo Events
Van onze partners
Whitepapers
Populaire blogs