Creatie & Campagnes

Kevin Hart als ‘Man Who Kept Running’ in campagne Apple Watch Nike+

Christian Manuputty, redactie | 4 januari 2017, 15:32

Campagne moedigt aan om tijd vrij te maken voor trainingen tijdens drukke dagen.

De video waarin Kevin Hart de hoofdrol speelt is onderdeel van de ‘Time is Precious’-campagne. Deze campagne is bedoeld om de Apple Watch Nike+ te promoten. In de video is eerst te zien dat Kevin Hart zichzelf filmt en tegelijk zegt Hart dat hij de allereerste Apple Watch Nike+ in bezit heeft. Daarna ‘verdwijnt’ Hart voor een paar maanden.

Later blijkt dat de Amerikaanse acteur en komiek zich volledig op het hardlopen heeft gestort, dankzij de nieuwe Apple Watch Nike+. Beelden van een inmiddels bebaarde Kevin Hart zijn te zien vanuit de woestijn waar hij een streng trainingsregime aanhoudt.  

Over de auteur

Christian Manuputty
Redacteur bij Adfo Groep voor Adformatie, Communicatie Online en Marketing Online. Lees meer over Christian Manuputty

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs