Premium

Keyhé Delsink houdt van energiek en bold

Zes vragen aan de nieuwe artdirector van Ganda.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Keyhé Delsink (24) stapte onlangs over van Bored of Advisors naar Ganda.

Waarom maak je deze overstap? &;Bored of Advisors focust zich met name op innovatie, en experimenteert met de nieuwste technologie om deze vervolgens toe te passen op merken. Hoewel gadgets mij heel erg enthousiast maken, miste ik simpelweg het reclame maken. Ik wilde me weer gaan richten op digital advertising.&;

Wat vind je leuk aan Ganda? &;Bij Ganda werken we met veel verschillende disciplines onder één dak. Stuk voor stuk weten we ons te verplaatsen in het werk en de daarbij behorende uitdagingen van een ander. Ik ben bijvoorbeeld geen developer, maar ik weet wel wat erbij komt kijken. Met z’n allen werken we aan projecten die een ultieme crossover maken tussen verschillende kanalen. Een leuk voorbeeld daarvan is de 24 uurs Launch Party van Comedy Central. Via social media speelden we in op wat er in de tv-afleveringen van Comedy Central gebeurde en trokken we dit door naar het echte leven. We vroegen bijvoorbeeld om met de smartphone een foto te maken van een kentekenplaat van een auto die door het beeld reed, en leverden per koerier direct de prijs af bij degene die het snelst had gereageerd. Ons publiek was zeer begaan, zelfs zo begaan dat iemand had vals gespeeld door razendsnel te antwoorden op een inhoudelijke tv-vraag omdat hij de dvd-box van de aflevering al in bezit had en vooruit had gespoeld. Het online/tv/reallife concept werd daarna ook uitgevoerd voor Zweden, wat weer laat zien dat onze concepten schaalbaar zijn.&;

Wat was je eerste opdracht? &;Mijn eerste opdracht was voor Microsoft. Zij hadden een slimme activatie nodig om studenten aan OneNote te helpen. Momenteel ben ik bezig met de nieuwe website voor Shandy, het drankje dat we allemaal van vroeger kennen heeft een nieuw jasje gekregen.&;

Waaraan kunnen we jouw stijl herkennen? &;Energiek en bold. Grote headings, en visuals die blijven hangen. Het mag van mij allemaal best knallen.&;  

Je bent ook specialist in Mediawijsheid voor kinderen, ouders en scholen. Vertel. &;Het is interessant om te zien dat kinderen anno nu al flink wat online kennis bezitten, maar ze weten deze nog niet altijd goed toe te passen. De vraag blijft natuurlijk bij wie de verantwoordelijkheid ligt: de ouders, of scholen? Ik streef ernaar dat beide partijen gaan samenwerken en stel daar mijn lesplan op in.

4e Montessorischool de Pinksterbloem in Amsterdam is mijn platform om nieuwe lesplannen en workshops te pitchen. Zij weten de drie-eenheid leerkracht, ouder en kind met elkaar te verbinden. Ik leer kinderen op verantwoorde wijze omgaan met media, en behandel onderwerpen als online pesten, trolls, sexting, en de nieuwste digitale trends. Als je de juiste snaar weet te raken, boek je vooruitgang. Vervolgens koppel ik alle learnings terug aan de ouders, die het weer mee kunnen nemen naar huis.&;

Wanneer is werk voor jou betekenisvol? &;Storytelling is niet meer. Het is tijd om goed te luisteren naar de consument en samen te bouwen aan een verhaal. Je kunt alleen het gesprek veranderen als je er ook zelf deel van uitmaakt. Werk wordt pas betekenisvol als je elkaar weet te inspireren en te motiveren tijdens het proces.&;

Tot slot, hoe kom je aan zo&;n bijzondere voornaam? &;Mijn ouders hadden beiden een favoriete plek op Hawaii genaamd Kihei. Mijn naam is nu fonetisch gespeld om het uitspreekbaar te maken. Hoewel men er nog steeds moeite mee heeft, zie ik het vooral als erg leuke ijsbreker.&;

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie