Kinetic brengt 'Oud of Home' op Nationale Ouderendag

Het OOH-mediabureau nam twintig ouderen mee naar Artis.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Kinetic houdt zich dagelijks bezig met buitenreclame en de consument buitenshuis. Een groep die daarbij wel eens vergeten wordt, zijn de ouderen. Zoals bekend komen veel ouderen in Nederland zeer weinig buiten door bezuinigingen van de overheid, waardoor er weinig geld overblijft voor begeleiders en uitjes. Om voor één dag de focus te verleggen heeft Kinetic dit initiatief ontwikkeld in samenwerking met Amsterdam Cares en Nationale Ouderendag.

Twintig ouderen van verpleeghuis Amsta De Poort zijn gistermiddag onder begeleiding van werknemers van Kinetic en Amsterdam Cares naar Artis gegaan, waar we de middag begonnen met een lunch. De verwende ouderen kunnen terugkijken op een gezellige middag!
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie