KNVB en Lipton kiezen 'koelste team'

Lipton Ice Tea en KNVB voeren actie om sportief gedrag op het voetbalveld te stimuleren.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De actie sluit aan op de 'Zonder respect geen voetbal' campagne die de KNVB met sponsors en partners (waaronder Unilever) is begonnen. Op kunnen teams kenbaar maken waarom juist zij het Koelste Team uit de competitie zijn.

Daarbij gaat het volgens KNVB om de vraag: hoe houden zij binnen en buiten het veld hun hoofd koel? De winnaar gaat met juryleden Ronald de Boer en Giovanni van Bronckhorst naar de WK-kwalificatiewedstrijd Turkije-Nederland.

Credits:
Verantwoordelijk vanuit Lipton Ice Tea: Milena van Not, Hugo de Boer, Marten Zwaving
Verantwoordelijk vanuit KNVB: Maarten Hoffer, Ralf Reniers, Jean Paul Decossaux
Bureau: TBWA\
Creatie: Jasper Roks, Rene van der Hoofd
Strategie: Marc Leurs
Account: Valérie Dekeuwer, Gert Jan Timmer

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie