KPN verkent toekomst met 'branded journalism-film'

In opdracht van KPN maakte Pool Worldwide de film Digitalife.Over 'echte verbinding' in een digitaliserende wereld.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Digitalife is een bijna 40 minuten  durende zoektocht naar naar de mogelijkheden tot &;echte verbinding&; in een digtialiserende wereld. Schrijver Nick Schonfeld en regisseur Paul Meijer van Pool Worldwide gaan met documentairemaker IJsbrand van Veelen op bezoek bij verschillende filosofen, wetenschappers en techneuten.

In beeld komen onder andere Ivan Poupyrev, een digital researcher die werkte bij Walt Disney en Google, die vertelt dat fysieke handelingen straks digitaal voelbaar zijn; David Duncan, journalist en schrijver van het boek ‘When I&;m 164’, die onderzoek doet naar manieren om langer te leven; en de Deense architect Bjarke Ingels die op zoek is naar oplossingen waarbij steden en natuur versmelten en die verwacht dat er straks geskied kan worden op een energiecentrale.

Met deze &;branded journalism-film&; wil KPN haar klanten én medewerkers laten nadenken over de rollen die een telecomaanbieder allemaal kan spelen in de nabije toekomst.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie