Lay's en Red Urban lanceren 'Raad de Smaak'

Na de eerdere succesvolle 'Maak de Smaak'-campagnes komt Lay's nu met een 'Raad de Smaak'-activatie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Vanaf deze week liggen er groene, gele en roze zakken chips in de winkel met elk een eigen ‘mysterysmaak’. Het idee is simpel: proef, raad en win. Elke levert 10 duizend euro op.

Caroline Henneman, Senior Brand Manager Lay’s: ‘Met Lay’s “Raad de Smaak” brengen we echt wat nieuws. Waar we tijdens de eerdere spraakmakende “Maak de Smaak”-activaties van Lay’s de consument de hoofdrol gaven bij het bedenken van een nieuwe smaak, doen we dat bij Raad de Smaak anders. Dit keer hebben wij originele smaken bedacht, die iedereen kent, maar misschien niet zo snel op chips zou verwachten. Hiermee benadrukken wij onze rol als smaakexpert. We introduceren zelfs een zoete chipsvariant.  Die moet je echt proeven!’

Irene Harte, Managing Partner Red Urban: ‘Red Urban heeft de regie gehad bij de ontwikkeling van deze vernieuwende activatie en ontwikkelde de campagne in samenwerking met FHV BBDO, OMD en LikeFriends. Omdat we weten hoe moeilijk het is om de juiste smaak te raden, hebben we ervoor gezorgd dat er in de campagne steeds nieuwe elementen en (hidden) hints naar voren komen om de consument op weg te helpen. Op deze manier ontvouwt het mysterie zich langzaam en blijft de spanningsboog strak gespannen. Dit is nu al de lekkerste case van het jaar.&;

Credits:

Red Urban:       Lead agency
MediaMonks:    Productie digital

FHV BBDO:      TVC

Big shots:        Productie TVC en videocontent

OMD:               Mediabuying

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie