Leffe viert Vol Leven met eerste Nederlandse campagne

Het Belgische abdijbier richt zich op 'bewuste genietmomenten' in een campagne van FCB Amsterdam.

Leffe positioneert zich als 'ultieme verrijking voor mensen die bewust kiezen voor het ervaren en genieten van kwaliteit en authenticiteit'.

Rond 'Vol Leven' zijn het komende jaar tv-commercials, retail- en horeca-activaties te zien en is er een uitgebreide online campagne.

FCB Amsterdam is verantwoordelijk voor positionering, concept en productie.

De betekenis van 'Vol Leven' is tweeledig. Het slaat op het product, de smaak en de rijke historie van het vroegere leven in de abdij tot aan het abdijbier wat het vandaag de dag is. Maar het slaat ook op mensen die bewust kiezen voor een mooi en vol leven, gevuld met stijlvolle en authentieke producten en smaken die dit verrijken. 

Sjors van Drie, Sr. Brand Manager Leffe: 'We willen mensen inspireren om persoonlijke genietmomenten ten volle te benutten, door te kiezen voor kwaliteit. Leffe draagt er op een smaakvolle manier aan bij om optimaal te genieten van jouw moment.'

Rustmomenten
De campagne begint met drie commercials waarin telkens iemand een moment voor zichzelf koestert en dat verrijkt met Leffe. Mensen met passie voor muziek, film of handwerk. En daarin is rust nemen heel belangrijk.

Dimitri Hubregtse, Creative Lead FCB Amsterdam: 'We hebben ervoor gekozen om een campagne te maken waarin rust, tijd en koesteren centraal staat. Zo valt de campagne direct op door de stilte, de verfijning van de producten en de smaak van Leffe.'

Credits Klant: Leffe (AB InBev Nederland)
Verantwoordelijk bij klant: Sjors van Drie, Joost van de Sande, Arnaud Hanset

Bureau: FCB Amsterdam
Concept: Viet Ta Trong, Dimitri Hubregtse, Michael Kouwenhoven, Floris Hülsmann
Strategie: Micky Geesink Account: Miranda Honselaar, Laura Schilder

Producer: Marco van Prooijen
Productiebedrijf: Holy Fools
POST/VFX: Kapsalon & Crabsalad
Director: Tobias Pekelharing
D.O.P: Floris van der Lee
Producer: Frank de Kok
Editor: Brian Ent
Online / Grading: Laurens Orij
Sound: Michael Sauvage (Sauvage Sound)
Voice over: Diggy Dex |
Social Media: Isobar
Mediabureau: Vizeum

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie