Premium

Lemz stelt kinderen voor duivels dilemma: speelgoed of schoonmaakmiddel

VeiligheidNL lanceert nieuwe campagne: 'Geef kinderen geen keus'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Jaarlijks gebeuren er duizenden ongelukken met huishoudchemicaliën. Uit onderzoek blijkt dat ouders van jonge kinderen nog te vaak de risico&;s onderschatten.

Daarom startte  - in samenwerking met  - een gericht onderzoek. Met eye tracking en health patches werd aan jonge kinderen gevraagd waar ze voor zouden kiezen: een fles felgekleurde huishoudchemicaliën of een stuk speelgoed?

Op de kunnen ouders zelf ontdekken waar zijn of haar kind voor zou kiezen. Daarnaast moet de campagne mensen gericht activeren via PR, een online film, online advertising, posters en folders bij consultatiebureaus.

De campagnefilm is vanaf 7 oktober te zien.

Credits
Opdrachtgever: VeiligheidNL & Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA)
Bureau: Lemz
Onderzoeksbureau: Braingineers
Film en geluid: Filmgasten
Audio Post: M-ost
3-D illustratie: Colorbleed
Technische productiepartij: Thispagecannotbefound
Mediabureau: Stroom

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie