Premium

Lidl doet bananenjongetje in de reprise

Etcetera ontwikkelt nieuwe Lidl-campagne met een hoofdrol voor de banaan met Rainforest Alliance keurmerk.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het jongetje in de nieuwe Lidl-reclame was al eerder te zien in waarin Lidl zichzelf promoot als supermarkt die al 5 jaar op rij de beste in groente en fruit is. Daarin is het opgroeiende jongetje te zien terwijl hij bananen eet.

De nieuwe  commercial moet voor het voetlicht brengen dat Lidl vanaf nu alleen nog 100% verantwoord geteelde bananen verkoopt mét het Rainforest Alliance keurmerk. De campagne werd ontwikkeld door Etcetera. De campagne is behalve op tv ook te zien en te horen op de raido, in de winkel en in huis-aan-huismedia.

Gastrollen in de commercial zijn weggelegd voor een vlinder en lieveheersbeestje. De campagne gaat zondag 24 mei van start.

Credits
Bureau: Etcetera
Creatie: Raymond van Schaik & Robert Hagendoorn
Account: Irene Harte & Fabienne Molleman
Strategie: Paul van Kuilenburg
Productiemaatschappij: DPPLR
Regisseur: Daniel Dow
Opdrachtgever: Erik Hogenboom en Jorieke de Vries (Lidl)

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie