Lipton Ice Tea komt met Schreeuwhelmus

Lipton Ice Tea en Wesley Sneijder richten samen het vizier op het EK Voetbal met de Hou je Hoofd Koel-campagne. Onderdeel is een app met supportersnummers als het Schreeuwhelmus.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In navolging van andere bekende sporthelden zoals Éric Cantona schreeuwt Wesley het in de Lipton Ice Tea commercial uit van frustratie als het hem maar niet lukt om te scoren. Door het drinken van Lipton Ice Tea houdt hij zijn hoofd weer koel en schiet hij de bal snoeihard en loepzuiver in het doel.

Met de lancering van de campagne worden Oranjesupporters die niet naar Oekraïne af kunnen reizen opgeroepen om net als Wesley hun frustratie van zich af te schreeuwen via de Lipton Ice Tea . De app transformeert de schreeuw tot ware supportersnummers als het ‘Schreeuwhelmus’, Schreeuw Holland Schreeuw’ of ‘Wij Schreeuwen voor Oranje’. Thuisblijvers maken hiermee alsnog kans om af te reizen naar Oekraïne.

Voor het EK heeft Lipton Ice Tea een limited edition flesje laten ontwerpen; de Oranje KNVB Edition, die nu te verkrijgen is.

De commercial is te zien.

- Blijf op de hoogte van alle EK 2012 inhakers met de .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie