Premium

Lotto slaat met nieuwe commercial twee vliegen in één klap

Met de zomercampagne adverteert Lotto naast het hoofdsponsorschap, ook met de nieuwe jackpot.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De campagne is ontwikkeld door .

In de film zien we twee Tour de France-deelnemers - Wilco Kelderman en Tom Leezer - de Lottobal helpen met het plakken van zijn band.

is de hoofdsponsor van de wielerploeg Team LottoNL-Jumbo, dat tijdens de Tour de France onder de Nederlandse vlag van start zal gaan in Utrecht. Met de campagne wil Lotto naast zijn rol voor de Nederlandse sport, ook de zomerjackpot onder de aandacht brengen. Leuke insight is dat Lotto ruim 40 jaar geleden is opgericht door sporters, voor sporters.

Woensdag 23 juni ging de TVC in première. Naast TV worden ook radio en online ingezet voor de campagne. De commercial loopt tot en met vrijdag 17 juli.

;n huis fiets je niet zomaar bij elkaar - TV commercial Lotto

Credits:
Bureau: Alfred International
Verantwoordelijk bij klant: Sander Kroeze / Nathalie Magnée
Director: Patrick de Zeeuw
Copywriter: Aad Kuijper
RTV Producer: Charlotte Kempers
Strategie: Marcel van Wing / Gabriel Snuverink
Account: Mette Ouborg / Piet Honig
Productiemaatschappij: Jonkers Hofstee Film
Regisseur: Hans Jonkers
Producer: Barbra Pronk
DOP: Gabor Deak
Offline / Editor: Michael Horvers | Postoffice
Online / Editor: Patcharee Sa-ardkitnun | Postoffice
Grading / Operator: Daphne Maierna | Postoffice
VFX: Bram Veugel, Bram Buddingh, Boyo Frederix, Tom Schuijt | Postoffice
Geluidstudio / Technicus: Macel Bultman | Postoffice

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie