Lowe en Draftfcb gaan samen

Themabureau Lowe en merkactivatiebureau Draftfcb gaan vanaf vandaag samen verder onder de naam Lowe/Draftfcb.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Deze stap volgt op de intensieve samenwerking tussen Lowe en Draftfcb op klanten als KPN Internet, Delta Lloyd en Plus Retail. Adverteerders vragen in toenemende mate om een partner, die in staat is om alle communicatiedisciplines onder één regie aan te bieden, zo meldt het bureau. 'Als een samenhangend geheel, maar zónder dat de kracht van de specifieke disciplines verwatert.'

Lowe/Draftfcb wil 'vanuit een breed perspectief en met een volstrekt onafhankelijke blik kunnen kijken naar de zakelijke uitdagingen van onze opdrachtgevers'. Lowe/Draftfcb wordt, naast CFO Nelis Albers, geleid door een collectief van specialisten. De creatieve directie wordt gevormd door Dagan Cohen (online/activatie), Martin Cornelissen en Marcel de Jonge (thema). De commerciële directie wordt gevoerd door Charles Borremans (SP/retail), René Jaspers (thema) en Benjamin Messelink (DM/CRM).

Lowe en Draftfcb behoren beide tot het Interpublic-netwerk.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie