Media

Luistercijfers eerste halfjaar: opmars Qmusic, NPO Radio 2

Maarten Hafkamp, redactie | 3 augustus 2016, 9:13

NPO 3FM is de grootste daler in de doelgroep 20-49.

Dat blijkt uit de luistercijfers van het Nationaal Luister Onderzoek (NLO) en GfK over de periode januari-juni 2016.Radio 538 komt in de doelgroep 20-49 in de eerste zes maanden van dit jaar uit op een marktaandeel van 18,1 procent en blijft daarmee marktleider. Wel is er een daling ten opzichte van...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Adfo Books Bestsellers

Gerelateerde items Luistercijfers Marktaandelen

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte
Adfo Events
Van onze partners
Whitepapers
Populaire blogs