LVB Networks neemt 12 mensen tegelijk aan

Pr- en contentmarketingbureau LVB Networks heeft in één klap 12 nieuwe medewerkers.

Aart Lensink, partner LVB Networks geeft aan dat de nood hoog werd binnen het bedrijf. Het aantal klanten groeide en er waren onvoldoende LVB’ers om de klus te klaren.

Lensink: ‘Contentmarketing kende een lange aanlooptijd nodig, zo’n vijf jaar. Maar nu gaat het echt snel, het is een stevige ontwikkeling.’

Lensink noemt zijn bureau als één van de drie grote die het contentmarketingveld bestrijken. MediaPartners en Head Office zijn de andere twee.

Van dat laatste bureau komt Karen Wikart (48). Ze zat in het managementteam van HeadOffice, maar gaat nu aan de slag op de afdeling contentmarketing van LVB Networks als hoofdredacteur.

De andere 11:

Hoofdredacteuren

Arjan Poggenklaas (41) gaat bij LVB Networks ook aan de slag als hoofdredacteur. Hij was eerder hoofdredacteur voor ondernemersmagazine De Zaak en financieel economisch redacteur bij BNR Nieuwsradio, Hart van Nederland en Radio 1.

Robert Stiphout (38) is ook een nieuwe LVB-hoofdredacteur. Daarvoor was hij hoofdredacteur bij het Advocatenblad en redacteur bij weekblad Elsevier. Stiphout heeft naast zijn nieuwe baan een bedrijf dat ‘dient als marktplaats voor infographics’.

Oud-Quote (500) redacteur Jordy Hubers (31) wordt ook hoofdredacteur.

Femke Wolthers (42) is de nieuwe hoofdredacteur videomarketing. Eerder was zij werkzaam in diversie functies bij producenten als SBS Productions, Talpa en IDTV.

Projectredacteur

Jenneke van Weert (26) versterkt het redactieteam als projectredacteur. Haar vorige baan was communicatiemedewerker bij Partou Kinderopvang.

2 nieuwe pr & socialemedia-adviseurs

Ghislaine Allard (23) is één van de twee nieuwe pr & socialemedia-adviseurs. Het is haar eerste baan na het behalen van haar master Business Administration (Marketing)

Tommy van Eldik (32) is de tweede pr & socialemedia-adviseur. Hij werkte eerder als pr-adviseur bij Hogeschool Van Hall Larenstein en als webredacteur bij Nederland ICT.

3 videoredacteuren

Anneliene van den Boom (23), een van de drie nieuwe videoredacteuren werkte al eerder voor LVB Networks gewerkt. Destijds als stagiaire en later als editor.

Sjoerd Madou (35) was de afgelopen acht jaar werkzaam als director, editor en schrijver bij CCCP en de Filmfactory en is nu dus videoredacteur.

Na een stage van vijf maanden start Joy Heijstee (20): bij LVB Networks als junior videoredacteur.

Managementassistent

Winnifred van Baars (58) is de nieuwe managementassistent. Ze was voorheen secretaresse Raad van Bestuur bij Lievegoed Antroposofische Zorg.

De drie takken van sport binnen het bureau zijn contentmarketing, videomarketing en pr en sociale media. De hoofdredacteuren komen aan het hoofd van teams te staan die voor de merken gaan werken.

Nog meer mensen

Jean-Paul Absil, Lensinks partner bij LVB Networks zegt hierover in het persbericht: ‘We hebben niet alleen meer contentmakers nodig, maar ook experts op terreinen als contentdistributie en leadgeneratie.’

LVB is nog niet klaar met het zoeken naar mensen. Contentmarketing omzetten in concrete leads. Dat is zo belangrijk bij grote accounts, meent Lensink.

Lensink: ‘We zijn nu nog op zoek naar Wordpress-kenners, database-experts. Die zitten op dit moment nog vooral aan de klantzijde, maar deze kennis hebben we ook nodig binnen LVB.

‘Het is belangrijk dat je geen me-too contentmarketing bedrijft. Je moet geen uitgevertje willen spelen, het gaat om die onderscheidende positionering.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie