Premium

Made.For.Digital lanceert online campagne voor Statoil

Het Noorse oliebedrijf wil met de video’s laten zien met welke lifehacks het leven 'een stukje makkkelijker' wordt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De campagne is bedacht door en ontwikkelt door .

‘Keep Summer Going’ laat met een paar lifehacks - simpele trucs - zien hoe je de zomer makkelijk doorkomt. In korte video’s van maximaal 45 seconden laat een stel onder andere zien hoe je een zelfgemaakte douche bouwt, je drankjes snel koelt en hoe je flosdraad kunt gebruiken als mes.

‘De content is specifiek geschoten voor gebruik op sociale media als Facebook en YouTube. De video’s zorgen ervoor dat merken relevant blijven in de timeline van mensen.’, aldus client director van Made.For.Digital Jelle Kolleman. ‘Met Made.For.Digital maken we verhalen die voor interactie moeten zorgen met een online community. Goede online content helpt merken belangrijke boodschappen over te brengen op het juiste moment, via het juiste kanaal, gericht op het juiste publiek.’

De internationale campagne wordt via de social media-kanalen van gepubliceerd in acht landen, waaronder Noorwegen, Rusland, Zweden en Polen.

Dental Floss Knife:

Cool Down Drinks Fast:

Home Made Shower:

Credits:
Bureau: SMFB
Videoproductie: Made.For.Digital

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie