Creatie & Campagnes

Mannen praten over lifestyle, seks en hepatitis B in campagne Man tot Man

Redactie | 11 augustus 2017, 15:20

Woedend! en Sanne Vogel maken Soa Aids Nederland

Man tot Man (een initiatief van Soa Aids Nederland) wil laten zien dat seks en seksualiteit voor iedereen een andere betekenis heeft, maar dat volledige vaccinatie tegen hepatitis B voor iedereen van belang is. Dat doet Man tot Man samen met bureau Woedend! in een online campagne.

Bijzondere mannen
In de campagnevideo’s komen drie bijzondere mannen aan het woord. Sanne Vogel interviewt hen over lifestyle, seksleven en hepatitis B. Vogel: ‘Het was te gek om deze drie portretten te mogen maken. Ik heb de mannen echt leren kennen en ik hoop dat de kijker net zo veel van ze gaat houden als ik.’

Orlando is homo en geeft seksworkshops aan vrouwen: ‘How to please a man’. Want van wie kun je dat nou beter leren dan van een zeer ervaren homoman?

Saro was voorbestemd om Imam te worden in Iran, maar moest vanwege zijn geaardheid vluchten uit zijn thuisland.

Guido is filosofie- en kunstgeschiedenisstudent en voelt zich nog niet altijd op zijn gemak bij andere mannen.

Credits:

Soa Aids Nederland: Arjan van Bijnen

Bureau: Woedend!

Regie: Sanne Vogel

Producer: Roos Blank via Czar Jr.

DOP: Dionne Cats en Martijn Melis

Sound: Tjeerd Melchers

Production assistants: Mouayad, Julian Dijkema, David Vis

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Soa Aids Woedend Sanne Vogel

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs