Marjolijn Meynen ruilt Rijksmuseum in voor Bijenkorf

'Van de kunst naar de goede smaak.'

verlaat het Rijksmuseum en gaat aan de slag bij De Bijenkorf als directeur communicatie en marketing. Dat maakte ze donderdagmiddag bekend bij een summit van de Persgroep in Manchester. 

Meynen was sinds 2008 het hoofd communicatie & marketing van het Rijksmuseum. Belangrijkste wapenfeit daar was de heropening in 2013. De vooruitstrevende en creatieve communicatiestrategie hiervoor leverde haar de titel  op.

Goede smaak

De vertrekkende Meynen liet de toehoorders in Manchester weten erg blij met de overstap naar de Bijenkorf te zijn. &;Ik heb veel zin in iets nieuws, en dat is de retail voor mij&;. Overeenkomsten tussen haar oude en nieuwe werkgever ziet ze ook. Ze gaat van &;het Warenhuis van de kunst naar het museum van de smaak&;.

Morgen op deze site een interview met Marjolijn Meynen

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie