Creatie & Campagnes

Mark Woerde van Lemz over het Cannes-succes: ‘"Sweetie" is heel Amsterdams'

Roderick Mirande, redactie | 19 juni 2014, 16:35

Met twaalf keer goud voor Sweetie komt de Grand Prix for Good in zicht. ‘De echte hoofdprijs zijn de geredde kinderen.’

Mark Woerde, dé drijvende kracht achter het lokmeisje Sweetie van Terre des Hommes, kon het niet meer houden. Eigenlijk zou hij pas in het weekend naar Cannes gaan, maar met twaalf keer goud in de pocket móest hij erheen. Woensdagavond sprong hij in zijn witte Volkswagen Jetta (wel de hybride uitvoe...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Cannes 2014 Lemz Mark Woerde

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs