door Maarten Hafkamp, redactie | 6 februari 2014, 15:53 in Business Media
Mastercard Mediareview Carat

Media MasterCard voor groot deel naar Carat

Carat is als winnaar uit de internationale mediareview van MasterCard gekomen.

Carat (Ageis Media) zou de business wereldwijd krijgen, met uitzondering van Latijns-Amerika. Dar deel blijft bij UM, dat nu internationaal het mediabureau van MasterCard is.

Wereldwijd spendeert MasterCard zo'n 200 miljoen dollar, waarvan ruim de helft in de VS.

Andere kanshebbers in de eind vorig jaar aangekondigde review waren Omnicom's PHD; Publicis Groupe’s MediaVest, een team van WPP Group’s GroupM geleid door Mediacom en het huidige bureau Interpublic Group's UM.

De review had te maken met de aanstelling van de nieuwe cmo Raja Rajamannar. Hij kwam in augustus bij MasterCard in dienst.

Het creatieve stuk blijft bij McCann Erickson unit McCann XBC.

Reacties op dit artikel (0)

Log in of registreer om reacties te posten

Gerelateerde items Mastercard Mediareview Carat

Blijf op de hoogte
Handboek Online Marketing
Praktische lessen om een expert te worden
Whitepapers
Populaire blogs