Media MasterCard voor groot deel naar Carat

Carat is als winnaar uit de internationale mediareview van MasterCard gekomen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Carat (Ageis Media) zou de business wereldwijd krijgen, met uitzondering van Latijns-Amerika. Dar deel blijft bij UM, dat nu internationaal het mediabureau van MasterCard is.

Wereldwijd spendeert MasterCard zo&;n 200 miljoen dollar, waarvan ruim de helft in de VS.

Andere kanshebbers in de eind vorig jaar aangekondigde waren Omnicom&;s PHD; Publicis Groupe’s MediaVest, een team van WPP Group’s GroupM geleid door Mediacom en het huidige bureau Interpublic Group&;s UM.

De review had te maken met de aanstelling van de nieuwe cmo Raja Rajamannar. Hij kwam in augustus bij MasterCard in dienst.

Het creatieve stuk blijft bij McCann Erickson unit McCann XBC.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie