Marketing Technology

Mediascience adverteert met gepersonaliseerde radiocampagne

Rob Beemster, redactie | 14 februari 2014, 15:13

mediascience

RTB-specialist MediaScience richt zich met een gepersonaliseerde radiocampagne op marketeers.

Met de campagne die vanaf vandaag is te horen op Radio 538 en Slam FM, wil MediaScience de doelgroep overtuigen van het effect van realtime marketing.

Realtime marketing houdt in dat een commerciele boodschap door de combinatie van data, media en techniek op het juiste moment worden aangeboden aan de juiste persoon en via het juiste kanaal: tv, tablet, notebook, smartphone of digitale radio. De campagne is gericht op de Top 100 marketeers van Nederland. De belofte naar al die professionals is: ‘we put you in the spot’.

De radiospots worden op werkdagen net voor het 6 uur nieuws  uitgezonden, elke maand twee weken lang tot eind dit jaar. Rondom die spots worden de marketeers geïnformeerd via schriftelijke of online berichten.

René Zeedijk, managing partner van MediaScience: “Inhoudelijk kan ik niet teveel vertellen over de campagne, dan is de verrassing weg. Eigenlijk willen we gewoon bewijzen dat onze aanpak werkt. Veel van onze grote klanten zijn daar al van overtuigd, maar we streven uiteraard naar een breder bereik. Ook omdat deze discipline zich zo snel ontwikkelt en wij daarin voorop lopen. Vandaar onze campagne. Die wordt spectaculair én ludiek.”

Over de auteur

Rob Beemster

Reacties op dit artikel (1)

Log in of registreer om reacties te posten
Avatar

M. Van Daalen

(14 februari 2014, 16:02)

Als het een beetje mee zit heb je na 1 jaar wel 10% van de Top 100 marketeers bereikt... Misschien toch ook maar een keer met Erik Dol bellen :- )

Meer in channel Marketing Technology
Blijf op de hoogte

Whitepapers
Populaire blogs