Michiel Mol lanceert wodkakarameldrankje Caramol na geslaagde crowdfundingcampagne

Er werd zes ton opgehaald in plaats van de verwachte 3,5. Mol: ‘Dat maakt een versnelde introductie in de UK mogelijk.’

Vorige week werd middels een feestelijke inaugeratie (Klibansky Brand Store in de P.C. Hooftstraat) een nieuw spirits-brand in de markt gezet: Caramol. Het nieuwe Nederlandse drankje komt uit de koker van de Nederlandse ondernemer Michiel Mol (onder andere bekend van internetcommunicatiebureau Lost Boys). Het drankje dat gemaakt is op basis van wodka en karamel wordt door de initiatiefnemers omschreven als ‘nu al erg populair in de partyscene’. Caramol wordt geproduceerd door de Schiedamse destillateur Herman Jansen (producent van onder meer Sonnema, Jachtbitter kruidenlikeur en Café Marakesh Coffee Liqueur).

Londen
Michiel Mol zocht bij aanvang naar een funding van 350 duizend euro, maar het middels crowdfunding bij elkaar gebrachte startbedrag kwam uit op zo’n zes ton. Mol zegt dat een versnelde introductie in de UK daarmee versneld mogelijk wordt. ‘Met onder andere de high-end clubs in Londen.’ Volgens Mol heeft Caramol een propositie die binnen de categorie spirits nog niet is ingevuld.

De crowdfundingcampagne werd met onderstaande video ondersteund.

 

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
G Pama
Ben al bij 3 verschillende slijterijen geweest, niet verkrijgbaar. Dan gaat er iets niet goed met de uitrol...
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie