Premium

Mini lanceert nieuw model met online docuserie

Het automerk volgt voor ‘The Cultural’ mensen die hun onderbuikgevoel laten spreken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De campagne - bedacht door - moet de nieuwe Clubman bij consumenten aanprijzen, die net als het &;eigenaardige&; model opvallen en succesvol zijn geworden, door hun intuïtie te volgen.

In de eerste documentaire &;This way is my way&; volgt de kijker Scott Campbell, een tattoo-artiest uit New York. Opvallend is dat in de film niet één shot is verwerkt dat verwijst naar het merk Mini. Alleen aan het einde wordt de nieuwe Mini Clubman aan de kijker gepresenteerd, gevolgd door de centrale pay-off van de serie: &;go with your gut&;.

De campagne is het eerste creatieve resultaat van de samenwerking tussen Crispin Porter & Bogusky London, sinds ze vorig jaar oktober het internationale account binnenhaalden.

Deze week ging &;This way is my way&; online, maar over de publicatiedatum van het vervolg is nog niets bekend.

Credits
Agency: Crispin Porter & Bogusky London
Directed by André Saraiva
Words by Rebecca Guinness

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie