Creatie & Campagnes

M&M’s organiseert paasactie met een augmented reality-app

Redactie | 3 april 2017, 12:03

FHV BBDO, Mobile Strategy en We are Blossom ontwikkelden de actie

Chocolademerk M&M’s (onderdeel van Mars) verstopt met Pasen geen eieren, maar de M&M’s-karakters. Je kunt ze vinden via de augmented reality-app Als je de app opent, zie je M&M's-figuren in jouw omgeving rondlopen. Met deze app kun je een foto van jezelf maken (selfie) samen met een ‘gevonden’ M&M’s.

Winactie op sociale media
Als je je selfie (openbaar) deelt via Instagram of Facebook met maak je kans op een reis naar de M&M’s World winkel in Londen of een iPhone-hoesje. Je ziet de actie op abri’s, in de winkels en op sociale media. De app is gemaakt bureaus FHV BBDO en Mobile Strategy. We are Blossom zorgt voor socialmedia-activatie van de campagne.

Augmented reality
Merken experimenteren al een paar jaar met augmented reality. De echte doorbraak kwam vorige zomer, toen de augmented reality-app  een hit was.  is dit slechts het begin.

Over de auteur

Reacties op dit artikel (3)

Comment author avatar
Avatar

ram singh

(13 augustus 2017, 5:04)
Coming to GTA San Andreas, this is the latest version of GTA Vice City. This action, adventures game is a famous launch from series of gangster games, released by Rock Star games http://gtasanandreasapkdownload.com/
Avatar

gta 5 money generator

(28 augustus 2017, 17:56)
Money cheating has decided to take matters http://gta5moneyonline.net in their own hands and hack through the game system with out the developers noticing it.

Gerelateerde items M&m's Augmented Reality App

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs