Monsterboard focust op millennials in nieuwe merkcampagne

De campagne is online te zien, maar ook via televisie.

Monsterboard wil werkend Nederland, dat over een aantal jaar voor meer dan de helft uit millennials (nu 18 tot en met 35 jaar oud) bestaat, helpen om een baan te vinden. Met twee commercials waarin de grote paarse merkmascotte Monster figureert, wil Monsterboard werken aan de naamsbekendheid onder de millennialgeneratie. De campagne is de hele maand mei zichtbaar op alle televisiezenders van RTL en Brand Deli.

Digital minded
In twee commercials bereikt de recruitmentsite 75% van de millennials en 80% van de 35-49-jarigen in Nederland. ‘Nog nooit was een generatie meer ‘digital minded’ dan deze, maar het is ook een generatie die af en toe een steuntje in de rug nodig heeft om het optimale te kunnen halen uit hun carrière. Wij willen deze generatie graag helpen om ze de erkenning te geven die ze verdienen door hun potentieel en talent te koppelen aan de juiste baan’, zegt Gian Zandonà, managing director van Monsterboard.

Naast tv-commercials is Monsterboard in mei en juni 2017 zichtbaar via online video. Dit is zowel op de sites van televisiezenders als YouTube. Voor het concept en de creatie van de campagne zijn Mcgarrybowen London en Achtung Mcgarrybowen Amsterdam verantwoordelijk.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie