Monuta in zee met Doorrood

Monuta gaat samenwerken met reclamebureau Doorrood concept + creatie voor de ontwikkeling van een aantal middelen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Doorrood kreeg de opdracht na een pitch. De middelen zijn bedoeld voor 'de profilering van Monuta als uitvaartinspirator en organisator'. Directeur Concept & Creatie van Doorrood René Epping spreekt van 'een bijzondere opdracht'. 'Het is belangrijk om de juiste toon te treffen. Creatief zijn, maar zeker niet opdringerig, juist terughoudend en subtiel. Tijdens een uitvaart willen mensen absoluut niet overvoerd worden met agressieve reclame. Die balans is uitermate belangrijk.'

Roel Roelfzema, manager Marketing & Communicatie van Monuta meldt dat het bedrijf heeft gekozen voor het voorstel van Doorrood 'omdat wij de aanpak inventief en inspirerend vinden'. 'De middelen die Doorrood voor ons ontwikkeld heeft passen goed bij wat wij willen uitstralen: inspirerend en trendsettend.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie