Creatie & Campagnes

Mr Peacock leert Nederland manieren voor nieuw bubbelsmerk

Roderick Mirande, redactie | 28 juli 2014, 17:13

Witte aristocratische pauw introduceert witte wijn, Rosé, Prosecco, Limonsecco, Red Ritz en Spritz van het merk Black & Bianco.

Na Gert-Jan Dröge en Jort Kelder is er nu nog iemand die het lompe Nederlandse volk vertelt hoe het heurt: de hagelwitte pauw Lawrence-Fitzpatrick Darmundy Bullsworth Peacock, kortweg Mr Peacock. Dit geanimeerde personage (dat een flatulente tapir als huisdier heeft), kijkt in een aantal online filmpjes neerbuigend naar ons ongelikte gedrag en niet zo heel erg gesoigneerde manier van kleden, om daar vervolgens een lesje over te geven. En daar hoort natuurlijk een glaasje Black & Bianco bij.

Het nieuwe drankmerk is eigendom van Henk de Jong, ook eigenaar van . De waarden die Black & Bianco wil vertegenwoordigen zijn Toegankelijke kwaliteit, Style en glamour, Goede smaak en Trendy.

In 2019 wil Black & Bianco Drinks een bekend Europees merk zijn met een hechte groep vaste gebruikers. &;We stellen onszelf ten doel om in 2019 op het punt te staan de wereld te veroveren.&;

Mr Peacock heeft een eigen , een en een .

Who&;s Mr Peacock?

 

;s Mr Peacock?

 

Mr Peacock&;s Dancing lesson

;s Dancing lesson

Mr Peacock&;s First impressions

;s First impressions

Mr Peacock&;s Dresscode

;s Dresscode

Mr Peacock&;s Sunbathing

;s Sunbathing

Credits
Creatie: Havas Worldwide
Verantwoordelijke bij klant: Juliëtte de la Rie
Animaties: Nmtrix
Website: Burst

Over de auteur

Roderick Mirande
Redacteur Merk & Strategie Lees meer over Roderick Mirande

Reacties op dit artikel (2)

Comment author avatar

Gerelateerde items Havas Worldwide Black & Bianco

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs