Multimediale Koninginnedagcampagne Staatsloterij

Om de speciale hoofdprijs in de Koninginnedagloterij te promoten heeft de Staatsloterij de Oranje Hangmat Challenge georganiseerd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In de speciale Hangmat Challenge Store in de Kalverstraat in Amsterdam strijden drie kandidaten voor een plek in een van de hangmatten. In ieder programma van Radio 538 wordt een van de kandidaten uitgedaagd door een luisteraar in een quiz. Wint de kandidaat in de hangmat, dan heeft hij zijn plek veilig gesteld. Verliest hij van de beller dan neemt deze zijn plek in de hangmat in. Degene die vandaag in de finale bij Niels en Froukje als laatste in de hangmat ligt wint 1000 Koninginnedagloten.

Voor het werven van de eerste drie kandidaten liet Staatsloterij een applicatie bouwen op Facebook. Om alvast in de stemming te komen kon daar ook een spel worden gespeeld waarmee direct kans kon worden gemaakt op een Koninginnedaglot.

Credits:
Overall campagneconcept: Doom&Dickson
Activatieconcept Hangmat Challenge: Doom & Dickson i.s.m. Radio 538
Productie Hangmat Challenge: Radio 538
Facebook applicatie: Superheroes i.s.m. Magic Bullet
On line advertising: .bone

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie