Nederlandse creatieve industrie massaal naar DMexco

Ruim 45 Nederlandse bedrijven presenteren zich dit jaar in het Holland Paviljoen tijdens DMexco.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De topsector Creatieve Industrie heeft de beurs (16 en 17 september in Keulen) dit jaar gekozen als &;strategische beurs&;. Onder de noemer ‘Creative Holland’ wordt het beste werk van de Nederlandse digitale, gaming, communicatie en media industrie gepresenteerd. Met een sterke focus op cross-overs.

Op het programma staan diverse presentaties, ronde tafel sessies en een CMO ontbijtsessie. Onder andere Oxxio en Transavia zijn aanwezig om in gesprek te gaan met Duitse collega&;s. Tot slot wordt in samenwerking met de Duitse ambassades groots uitgepakt tijdens de Holland borrel op woensdagavond 16 september vanaf 17.30u.

Met ruim 60.000 m2 beursvloer, achthonderd standhouders en 32 duizend bezoekers is DMexco veruit het grootste evenement op het gebied van digitale marketing en media in Europa. Het programma biedt een mix van tech, media en creatie. Alle wereldspelers staan er en op het conference programma staan namen als Adobe, Amazon, E-bay, Facebook, IBM, Philips, Buzzfeed, Vice en Nestlé.

Deelname aan het Holland Paviljoen geeft Nederlandse ondernemers de mogelijkheid om te laten zien hoe ze met technische innovatie en creativiteit ons dagelijks leven veranderen. Of dit nu gaat om serious games in de zorgsector, de online platformen die je gebruikt om vliegtickets te boeken of partijen als Wetransfer en Booking.com.

Nederlandse creatieve ondernemers hebben de mogelijkheid om zich voor €495,- te presenteren. Aanmelden kan nog tot uiterlijk 30 juni.

Meer informatie is hier te vinden op de website van .

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie