New Skool Media komt met nieuwe titel Pedala

De uitgever introduceert een lifestylemerk dat is gericht op de fietsende vrouw.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Pedala wordt 7 april gelanceerd. De nieuwe titel is gemaakt voor vrouwen die fietsen en wordt ondergebracht bij de drie bestaande fietstitels van de uitgever, Fiets, Procycling en FietsActief. Het blad en het online platform zullen een belangrijke rol gaan spelen in het informeren en inspireren van de fietsende vrouw. &;Een fris en enthousiasmerend merk voor alle vrouwen die gezonder willen leven, nieuwe werelden willen ontdekken en hun grenzen willen verleggen.&; New Skool Media wil hiermee inspelen op de trend dat steeds meer (jonge) vrouwen het fietsen ontdekken. 



Om de juiste tone of voice en gevoel van het merk te waarborgen gaat Nynke de Jong de coördinatie doen. Ze is co-auteur van Vrouw & Fiets en zelf fanatiek fietser. De Jong: &;We bouwen dit platform voor alle fietsende vrouwen: van beginners tot wedstrijdrijdsters. Want één ding hebben ze gemeen: de liefde voor de fiets.&;

Niet alleen de sport zelf komt aan bod in Pedala, ook voeding, sportieve mode, gezondheid en reizen krijgen een prominente plek in het tijdschrift. Pedala verschijnt in 2015 viermaal.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie