Nieuw magazine: Take a Break

Een 'sterrenblad vol advies en fun'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Uitgever Concrea uit België brengt een nieuw magazine op de markt dat vandaag in de schappen ligt: Take a Break. Ondertitel: &;Sterrenblad vol advies & fun&;. Het 132 pagina&;s tellende blad biedt rubrieken en interviews met &;Bekende Mensen&; als Goedele Liekens en Herman den Blijker, waargebeurde verhalen, puzzels en spelletjes. Liliane Senepart (ex-Sanoma) is hoofdredacteur. 

Philip Gielkens, ceo van Concrea, werkte voorheen een aantal jaren voor De Persgroep in Nederland, voordat hij zijn eigen uitgeverij opzette in België. Hij vertelt: &;We brengen Take a Break eerst uit op de Nederlandse markt. We zijn van plan om ook een Vlaamse versie te introduceren.&;

Volgens Gielkens is er op de Nederlandse bladenmarkt ruimte voor een dergelijk magazine gericht op mensen &;die de tijd voor zichzelf nemen&;. Het blad heeft bewust een &;retro vintage look&;. &;Alles gaat toch weer een beetje terug naar vroeger.&;

&;Een nieuwe printtitel uitgeven is in de huidige markt misschien gewaagd, zegt Gielkens. &;Maar je moet durven. Wij geloven erin.&;

De titel (132 pagina&;s, bijna 5 euro) wordt in een oplage van 35.000 verspreid door Aldipress en komt acht keer per jaar uit. Take a Break komt in de schappen te liggen van de bekende retailers en bij Albert Heijn bij de kassa om extra aandacht te genereren. 




 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie