Nieuw mediabureaunetwerk Interpublic

(VS) Interpublic heeft een nieuw mediabureaunetwerk gelanceerd: Brand Programming Network (BPN). Het netwerk is internationaal goed voor zo'n 800 miljoen US dollar aan accounts.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

BPN is ondergebracht bij de Interpublic divisie Mediabrands en werkt voor klanten als Subaru, Six Flags en New York Stock Exchange. Een aantal van de nieuwe klanten is overgebracht van zusterbureau Universal McCann.

Mauricio Sabogal wordt global CEO en Liz Ross CEO Noord Amerika. Het bedrijf zal op hetzelfde niveau opereren als UM en Initiative van IPG Mediabrands. De focus zal zijn rond sociale media en shopper marketing. Het nieuwe bureaunetwerk is actief in 20 landen waaronder Nederland. Door deze stap zullen alle BrandConnection bureaus omgedoopt worden tot BPN.

Lees meer over de gevolgen voor de Nederlandse markt.

bron:

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie