Nieuwe campagne Triodos Bank: 'Hoe word je schathemeltjerijk?'

Vraag aan verschillende mensen wat rijkdom voor ze betekent, en je krijgt verrassende antwoorden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Een filosoof, boer, ondernemer, stamoudste, en iemand die zonder geld leefde: ze vertellen allemaal een ander verhaal. Triodos vulde met de antwoorden de nieuwe campagne in. De commercial is hier te zien:

Op de site legt Triodos het thema verder uit. Zes mensen vertellen wat rijkdom voor hen betekent. Want hoe word je schathemelrijk? En wanneer ben je het? Gaat het om hoeveel geld je hebt? Of wat je ermee doet?

Voor Triodos Bank krijgt het verder bouwen aan journalistieke kwaliteit een steeds belangrijker plek, wat in lijn ligt met eerdere campagnes als  ‘’, ‘Groei is meer dan een cijfer’ en ‘5 dingen die ze je niet vertellen over de economie’, waarmee Triodos over wat ze zelf kunnen doen voor een betere, duurzamere toekomst.

Bureau is verantwoordelijk voor de realisatie van de campagne. &;Samen met Triodos hebben we al een paar jaar geleden de shift gemaakt van adverteerder naar publisher, als uitgever van kennis, inspiratie en reflectie&;, aldus David Snellenberg, oprichter van Dawn. &;Door nu de vraag hoe word je schathemeltjerijk te stellen aan mensen die je "rijk" zou kunnen noemen, kregen we interessante antwoorden. En daar hebben we weer kleine documentaires van gemaakt.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie