Nieuwe editie Bright met twee covers

De nieuwste Bright Magazine, de juni/juli editie die vrijdag de 13e wordt verspreid, heeft 2 gezichten: één cover bestemd voor de losse verkoop, de andere is en collector's edition alléén voor abonnee's en relaties.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het idee werd verzonnen tijdens de coversessie van hoofdredacteur Erwin van der Zande, artdirector Luis Mendo en uitgever Oscar Kneppers. 'We hadden de zoveelste bevlogen discussie over vorm en functie, over wat wel en niet werkt én over de "clutter" voor de winkeleditie, barcode, price-off-sticker, aankeilers en andere extra's, die vaak veel ruis veroorzaken', aldus Kneppers.

Oplossing: twee covers van met elk een eigen beeld, eentje met extra's en zonder gloss voor de winkel en eentje met ingetogen beeld, zonder clutter en mét gloss voor de abonnees. Adverteerder MasterCard haakte adhoc in door de uiting voor de achterpagina mee te wisselen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie