NOISE breidt management uit met Lissone & LaVigne

Nieuwe creatieve directie komt over van Khanna \ Reiding

NOISE Amsterdam heeft Demian LaVigne (foto boven) en Desmond Lissone aangesteld als creatieve directie en lid van het MT. Het team komt over van international boutique agency Khanna \ Reidinga waar ze onder andere Diageo Nederland binnenhaalden en de global accounts Hi-Tec Sports en Magnum Boots.

&;K\R was een heerlijk creatieve speeltuin&;, zegt Demian LaVigne, &;en we zijn Rikki (Khanna) en Hesling (Reidinga) dankbaar dat we daar deel van uit hebben mogen maken. Maar nu is het tijd voor ons om zelf nog meer te gaan ondernemen.&;

Dat is volgens Desmond Lissone meteen ook de voornaamste reden voor de overstap. &;Bij NOISE en de daaraan aanverwante bedrijven heerst er een doelgerichte ondernemersmentaliteit, waarbij slimme, veelal digitale creativiteit wordt ingezet om businessresultaten te behalen.&;

Mede-eigenaar en oprichter Marcel Wortel denkt in LaVigne en Lissone gevonden te hebben wat NOISE zocht, namelijk &;ondernemers die én onze zakelijke ambitie begrijpen én de creatieve executie naar een nog hoger niveau kunnen tillen&;.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie