Nominaties Mercurs bekend

Elle (Hachette), Girlz! (Audax), Grazia (Sanoma Uitgevers), Hollands Diep (Weekbladpers) en Quest (G+J) strijden dit jaar om de Mercur Tijdschrift van het Jaar.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Vorig jaar won Libelle deze titel. Genomineerd voor Lancering van het Jaar zijn Flow (Sanoma) en Hoe overleef ik (Weekbladpers). Voor de titel Hoofdredacteur van het Jaar gaat het tussen Linda de Mol en Jildou van der Bijl van Linda (Mood for Magazines), Hilmar Mulder van Grazia (Sanoma), Cécile Narinx van Elle (Hachette), Franska Stuy van Libelle (Sanoma) en Erwin van der Zande van Bright (Veen).

Kandidaat voor de titel Crossmediaal concept van het Jaar zijn Automotiv 360 graden (AutoWeek, Sanoma), Taptoe tijdschrift + (Blink) en Woonbeurs Amsterdam (Woon- en buitenbladen, Sanoma). De prijs voor Artdirection van het Jaar gaat naar een van de Sanoma-uitgaven Flair, Kijk of Margriet, of naar Opzij (Weekbladpers).

Voor de Marketingactie van het Jaar zijn genomineerd: Elle (Zoek de gouden pump), Glamour (Detox your wardrobe), l’Homo (Linda) en Oog (verkiezing mooiste naaktschilderij, Rijksmuseum).

Tijdens het twaalfde , op 10 december in Aalsmeer, worden ook Mercurs uitgereikt voor de beste Tijdschriftcover, Tijdschriftenretailer en Tijdschriftreportage van het Jaar.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie