Bureaus & Accounts

Ondertussen bij Tiny Riot

Claartje Vogel, redactie | 20 april 2017, 13:18

Zo’n twee jaar geleden bedachten Arthur Clement en Georgette Schlick (CEO FremantleMedia Nederland en België) Tiny Riot, een nieuw digitaal bureau. Doel: inspelen op veranderd kijkgedrag. Hoe gaat dat?

Foto: het huidige team In maart 2016 werd Tiny Riot gepresenteerd als het digitale label van de Nederlandse tak van Fremantle Media. Dit bedrijf produceert populaire tv-programma’s als RTL Late Night, Boer Zoekt Vrouw en Heel Holland Bakt. Clement: ‘Tot nu toe gaat dat harstikke goed, maar kijkgedra...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Ondertussen bij digital format agency Tiny Riot

Meer in channel Bureaus & Accounts

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs