Creatie & Campagnes

Onderzoek: dit vinden tv-kijkers van de nieuwe Bavaria pay-off

Redactie | 7 december 2016, 7:00

Campagne Rapport: onderzoeksbureau MeMo² meet wat Nederlandse kijkers vinden van commercials

Bavaria stopt met 'Zo, nu eerst een Bavaria' en gaat verder met ‘Welcome to the family’. Met de Engelstalige slogan wil de bierbrouwer zich internationaal positioneren. Het uitgangspunt van de nieuwe merkcampagne is volgens Bastiaan Weers, strategic director van N=5, het reclameburea...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Bavaria Bier Campagnerapport

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs