Ondeugend Van Gogh Museum lanceert campagne: Lichte zeden

Het museum maakt met kunstige commercial promotie voor tentoonstelling over prostitutie in de Franse kunst.

De campagne werd ontwikkeld door .

Onder de titel ‘Lichte zeden’ zijn ruim honderd schilderijen en werken te zien van meer dan 40 verschillende kunstenaars, waaronder bekende namen als Van Gogh, Degas en Picasso. De tentoonstelling geeft inzicht in de verbeelding van prostitutie in de Franse kunst in de periode 1850 tot 1910 en is tot stand gekomen in samenwerking met onder andere het Musée d’Orsay.

Verleiding

De film neemt de kijker mee naar die tijdsperiode, waar – vermoedelijk - een prostitué verleidelijk de aandacht van enkele mannelijke toeschouwers tot zich neemt.

De campagne zal vanaf 19 februari worden uitgerold via print, pre-rolls en social media.

Lichte zeden&; is van 19 februari tot 20 juni te zien in het Van Gogh Museum. 


Credits


Opdrachtgever: Van Gogh Museum
Concept & Productie: Wolfstreet
Regie: Jurriaan Kamps
Producer: Jort Wildschut DOP: Joris Bulstra
Edit: Augustine Huijsser
Music composer: Thomas Goralski
Sound design: Joep Meijburg @ The Ambassadors

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie