Media

Online spelers maken de stap naar tv

Redactie | 4 januari 2017, 17:50

Steeds meer pure onlinespelers voegen traditionele massamedia toe aan hun digitale marketingmix. Want in de praktijk blijkt dat zo'n combinatie een positief effect kan hebben op de verkoop, zowel op korte als op lange termijn, zo blijkt uit het Brancheonderzoek e-commerce van BrandDeli.

Door Frank van Eijk Nederlanders shoppen steeds meer online. Maar online shopping heeft een heel andere consumer journey dan de reguliere zaterdagmiddag inkopen. Hoe wordt de aankoop bij een specifieke webwinkel bepaald? Bij iedere online aankoop zijn verschillende fasen te onderscheiden, waaronder ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Adfo Books Bestsellers

Gerelateerde items Tv Massamedia Ecommerce

Meer in channel Media
Blijf op de hoogte
Adfo Events
Van onze partners
Whitepapers
Populaire blogs