Premium

Onrust in makelaarsland over campagne Makelaarsland

Huizenverkopers wakkerschudden en recht zetten wat krom is, dat is het doel van de door One Shoe gemaakte campagne.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Makelaarsland vroeg One Shoe om een campagne die hun naamsbekendheid vergroot en hun onderscheidende positionering duidelijk maakt:

Outlaw

Makelaarsland is een outlaw in de markt en presenteerde zich tien jaar geleden met een commercial waarin traditionele makelaars werden uitgezwaaid door oprichter Jeroen Stoop. 

Nog steeds houden traditionele makelaars angstvallig vast aan courtages, zien zij &;internet’-makelaars niet voor vol aan en vertellen ze graag verhaaltjes, zeker ook over Makelaarsland, zo weet Makelaarsland.

Opvallen doet de nieuwe campagne van One Shoe niet in de laatste plaats bij andere makelaars.

NVM-makelaars reageerden woedend, onder meer in .

De campagne bestaat uit een korte pre-roll/tv-commercial, online banners, vier radiocommercials en het printmateriaal.

Credits

Klant: Makelaarsland

Bureau: One Shoe

Strategie: Wouter Heijnen

Creatie: Dennis Zijlstra/ Martijn van de Werf

Verantwoordelijk bij klant: Jeroen Stoop, Roos van Schaaijk

Realisatie TV: Bigshots

Realisatie Radio: Studio de Keuken

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie