Premium

'Ons tofste werk gaan we nog maken'

Cas Hamers en Ervin Ramrattan begonnen bij FHV BBDO als creatief team.

De twee zijn nog niet zo lang uit de schoolbanken (WDKA) en werkten voor hun overstap bij Duval Guillaume.

Voor welke klanten werkten jullie daar? ‘Voor onder andere voor Reborn To Be Alive, Mini, De druglijn en PWC.’

Kunnen jullie in vijf woorden zeggen waarom FHV BBDO jullie bureau is? ‘Ja. Grote kansen. Klein bureau.’

Wat zijn jullie sterke kanten en jullie stijl? ‘We houden van eenvoud, executie vinden we net zo belangrijk als een goed idee.’

Hoe is de rolverdeling in jullie team? ‘Met Pictionary wint Cas en Ervin met Scrabble.’

Jullie hebben al een mooi lijstje met honors en awards. Hoe kijken jullie aan tegen prijzen? ‘Prijzen winnen vinden we tof maar het is niet ons hoofddoel.’

Wat is jullie droom? ‘Om uiteindelijk buiten Europa te werken, NY zou leuk zijn.’

Wat is jullie geheim om zo succesvol mogelijk een briefing te doen? ‘Door eerlijk te zijn.’

Zien jullie elkaar ook buiten werk om? ‘Soms, maar niet te veel. Moet wel leuk blijven.’

Waar hebben jullie weleens ruzie over? ‘Over muziek (Cas kan nooit een nummer laten afspelen).

Waaruit halen jullie inspiratie? ‘In de supermarkt of kebabzaak maar ook op een festival. Wat we eigenlijk willen zeggen is dat inspiratie overal te vinden is.’ 

Hebben jullie voorbeelden? , en John Cleese.’

Wat is het tofste dat jullie tot nu toe hebben gemaakt? ‘Dat moeten we nog maken.’

Welke campagne zouden jullie zelf wel gemaakt willen hebben? ‘Immortal Fans, vinden we tof.’

 

Immortal Fans (Ogilvy Brazil)

 

Reborn To Be Alive (Duval Guillaume)

;s a potential fail put to good use

En is meer werk te zien.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie